Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vi er en selvejende institution og derfor har vores bestyrelse arbejdsgiver kompetence og har direkte indflydelse på de beslutninger der ligger til grund for livet, driften og pædagogikken i BlåbærHuset.
Bestyrelsen i 2024-2025 ser således ud:
Formand Michael Voss (far til Victor på Firbenene og Caroline på Billerne)
Næstformand Romy Andersen (Mor til Aske på Uglerne og Alfred på Billerne)
Michala Jørgensen (Mor til Astrid på Brumbasserne)
Jose Manrique (Far til Hector på Firbenene og Diego på Billerne)
Louise Jessen (Mor til Emmelie på Brumbasserne)
David Danving (Far til Ester på Sommerfuglene)
Anita Fallesen (Mor til Alva på Billerne)
Suppleant: Stine Bruun Sjælland (Mor til Konrad på Firbene)
Medarbejder
repræsentanter Frederik B. Nielsen og Vibeke
Erichsen, samt souschef Betina Joost.
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Køge kommunen har besluttet 11 lukkedage for alle institutioner.
Bestyrelsen har i 2024 lagt disse dage, dagen efter kr. himmelfart og grundlovs dag d. 5. juni. De 3 dage før påske, 2 dage i uge 42, samt dagene omkring jul og nytår den 23-31. december.
Hvert år ligger der ligeledes 2 lukkedage hvor personalet er på uddannelse.
Udover d. 5. juni og d. 24. december er der mulighed for fællespasning i samarbejde med de andre selvejende institutioner i kommunen.
Vi har åbent hele sommerferie.
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vi har forventning om, at I som forældre holder jer orienteret via Famly, vores intranet. Kode og information får I, når jeres barn starter.
Famly benyttes til dokumentation og information omkring hverdagen i vuggestuen og børnehaven. Systemet kan også bruges til individuel kontakt mellem jer og os.
Vi forventer, at I melder ud i god tid, hvornår jeres barn holder ferie/fri. Ved at registrere ferien på Famly i god tid, sikrer I som forældre, at ledelsen har optimale betingelser for vagtplanlægningen. Overbemanding i ferien medfører mindre personale udenfor ferierne.
Vi ligger naturligvis også stor vægt på den mundtlige kommunikation med jer.
Vi glæder os meget til at arbejde sammen med jer om jeres barns trivsel og udvikling.
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
At starte i BlåbærHuset
Der vil sikkert dukke spørgsmål op, som vi ikke har besvaret med denne folder. Disse er vi parate til at besvare, ligesom du altid er velkommen til at få en snak med personalet, om dit barn. Aftal et tidspunkt med stuen. Spørg hellere en gang for meget end en gang for lidt!
Husk et godt samarbejde kræver gensidig åbenhed, ærlighed, tillid, information, forståelse og fleksibilitet.
Det bliver en spændende og helt ny tid for dit barn, når det starter i vuggestuen/børnehave. Sommetider kan det være overvældende. Der vil være mange ting som foregår anderledes end dit barn er vant til. Der er mange nye børn og voksne, dit barn skal vænne sig til. Der vil være mere støj og uro og en anden rytme end den derhjemme. Det er meget individuelt fra barn til barn, hvor lang tid barnet er om at falde til.
Når dit barn starter er det vigtigt, at han/hun får en blid og gradvis start. Giv dig god tid, så dit barn stille og roligt vænner sig til både personalet, de andre børn samt de nye omgivelser. Det er en kæmpe fordel for dit barn, og dine feriedage/fridage er givet godt ud, hvis overgangen bliver så blid som muligt:
Vi har lavet en række skabeloner, som gør det nemt for dig at lave og holde jeres hjemmeside vedlige. Vælg mellem sektionerne nedenfor.
Kombinér et dejligt billede og en kort tekst. Du kan her også linke til undersider med uddybende tekst eller vedhæfte dokumenter eller links.
Beskriv hvilke aktiviteter i har i institutionen med små billeder. Der kan linkes videre til forklarende tekst og billeder.
Hvis du har nogle relevant artikler, som du gerne vil dele med forældrene, så er artikelsektionen en god måde at gøre det på.
Denne sektion viser hvilket personale, som er i institutionen. Den vedligeholder sig selv og trækker informationen automatisk fra Famly.
Vis et kort over hvor institutionen ligger og hvordan man kontakter jer. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.
Vis jeres åbningstider på en overskuelig måde. Denne sektion opdaterer sig selv automatisk.